Проведення акції до Дня години коду під час тижня комп'ютерної освіти «Тижня кібервіджів»
- учні 8-11-х класів вирішували більш складні завдання, пишучи програми мовою Python, знайомилися з базовими конструкціями програмування, такими як цикли, умовні оператори та функції. Їм вдалося створити прості алгоритми, розв'язували цікаві задачі, наприклад, автоматичний підрахунок чисел чи виведення геометричних фігур.
Місяць Кібербезпеки
З 07.10.2024р. по 31.10.2024р. в закладі відбувся місяць Кібербезпеки, в рамках якого проведено:
- для учнів 9 класів було проведено вікторину Kahoot! на тему "Безпечні паролі". Учні активно змагалися, відповідаючи на запитання про те, як створювати надійні паролі, уникати поширених помилок та захищати свої акаунти від злому.
Захід допоміг учням у цікавий спосіб засвоїти важливі правила кібербезпеки та перевірити свої знання. Вікторина викликала жвавий інтерес і стимулювала обговорення того, як кожен може зробити свій цифровий простір безпечнішим. Вітаємо переможців, які показали відмінні знання з кібербезпеки! Також дякуємо всім учасникам за активну участь і цікаві дискусії.
- учні 8 класів на уроках інформатики працювали над створенням інформаційних листівок з основними правилами безпечної поведінки в соціальних мережах.
Учні досліджували такі важливі теми, як захист особистих даних, створення надійних паролів, обмеження доступу до профілів і відповідальна комунікація онлайн.
Цей проєкт допоміг учням усвідомити важливість кібербезпеки та відповідальності за власну поведінку в Інтернеті.


- квест "Загадка безпеки: Розгадай пароль" на сайті національної освітньої платформи "Всеосвіта". У квесті брали участь учні 9-А та 9-Б класу під час уроків інформатики.
Вебквест складається з 20 підказок, що об'єднують не тільки перевірку теоретичних знань з основних понять, таких як фішинг, соціальна інженерія, а й опрацьовують весь алгоритм створення надійного паролю. Учасники квесту перевірили інформацію про сайт, перевірили фото-фейки, ознайомились з методикою створення фразового паролю та технікою візуальної та акустичної асоціації на прикладах.
Даний вебквест розширив цифрову грамотність в області персональної кібергігієни.Усі учасники отримали сертифікати про проходження квесту.
- учні 5-х класів переглянули анімаційний фільм, який у доступній та цікавій формі розповідав про основні правила безпечного користування Інтернетом. Після перегляду відбулося жваве обговорення, під час якого учні ділилися своїми враженнями, задавали питання та пропонували власні приклади ситуацій, пов'язаних з безпекою в мережі, обговорювали, як правильно спілкуватися з незнайомцями в Інтернеті, чому не можна ділитися особистою інформацією та як захистити свої акаунти в соціальних мережах.

- здобувачі освіти продемонстрували свої творчі здібності, створюючи яскраві та інформативні плакати та малюнки на тему кібербезпеки. Вони малювали персонажів, які символізували різні онлайн-загрози (наприклад, віруси, хакери), а також розробляли правила безпечного користування Інтернетом у вигляді коміксів або інфографіки.
Відбувся воркшоп для учнів 10-го кл. «Як захистити себе від онлайн-загроз», під час якого діти отримали практичні знання про те, як створювати надійні паролі, розпізнавати фішингові атаки та захищати свої особисті дані. Створення власного блогу допомогло закріпити отримані знання.
Здобувачі освіти брали участь у захопливому кіберквесті «Мисливці за хакерами», під час якого вирішували різноманітні завдання, пов'язані з кібербезпекою, розшифровували коди, шукали приховані повідомлення, аналізували дані та приймали рішення в складних ситуаціях. Кіберквест допоміг учням розвинути критичне мислення, логіку та вміння працювати в команді.
Випускники змагалися у вікторині «Кібербезпека», відповідаючи на запитання про різні аспекти кібербезпеки. Це була весела та інтерактивна форма перевірки знань, яка дозволила учням закріпити матеріал, вивчений на уроках.

В рамках місячника кібербезпеки учнями 6-7 класів переглянуто відеоролик «Безпека та захист даних в Інтернеті. Поняття про захищені паролі». Таким чином діти підвищили рівень цифрової обізнаності, а також зрозуміли, що варто бути обережним щодо того, з ким спілкуються, і яку інформацію публікують, як зробити свій пароль безпечним.


Проведено вікторину «Дотримання правил безпечного користування онлайн-мережею, сучасними інформаційно-комунікаційними системами». Діти підсумували ключові аспекти відповідальної поведінки в Інтернеті, необхідність збереження особистої інформації, важливість інсталяції та регулярного оновлення програмного забезпечення, розуміння методів шахрайства, таких як фітингові листи та як їх уникнути.

Учнями виготовлено слайд-плакати, памʼятки «Безпечний інтернет». Плакати містили чітку і доступну інформацію, яка привертає увагу і є зрозумілою навіть для тих, хто не має глибоких знань про безпеку в Інтернеті.
Шкільний дайджест "Мережева етика"
До Дня безпечного Інтернету вчителями інформатики проведено шкільний дайджест "Мережева етика", в якому активно брали участь учні 5-А, 6-А, 6-Б, 7-А, 8-А, 9-А, 11 кл.
Тиждень математики, фізики, інформатики «Інтелектуальна мафія»
- інтелектуальну гру «Інфобатл» для 6 кл, що сприяла розвитку навичок учнів у сфері інформатики. Діти не лише поглибили свої знання, але й вдосконалювали навички роботи в команді, аналізу та швидкого прийняття рішень, що є важливими у навчанні та подальшому житті;
- математичний квіз серед учнів 5-х кл, мета якого - повторення й закріплення вивченого матеріалу в нестандартній формі. Діти активно брали участь у кожному раунді, вчилися працювати в команді та поважати думку один одного;
- веб-квест «У світі інформатики» для учнів 10-х кл. Кожне завдання вимагало від учасників використання різних онлайн-ресурсів, таких як хмарні сервіси, пошукові системи та веб-сайти зі спеціалізованою інформацією. Учні продемонстрували інтерес та активність, висловили задоволення від нових можливостей Інтернет-технологій, які вони вивчили під час гри;
- інтелектуальну гру «Фізико-математичний брейн-ринг» для 9-х кл проведено з метою активізації пізнавального інтересу до фізики та математики, розвитку логічного та аналітичного мислення. Діти брали активну участь у кожному з 6 турів: відгадували математичні ребуси, зображували людей за допомогою геометричних фігур, розгадували задачі фізичного змісту та виконали багато інших цікавих завдань.
З 11 по 17 грудня 2023 р. в закладі пройшов тиждень Комп'ютерної освіти. В рамках тижневика проведено:
- вікторину "Цифровий світ: відповідальне користування технологіями" для 6 кл. (вч. В.Ковтун);
- вікторину "Цифровий світ: відповідальне користування технологіями" для 6 кл., що розширила знання учасників освітнього процесу про важливі аспекти цифрового світу (вч. Ю.Кошелєва);
- інтелектуальну гру "Знавці інформатики" для 9 кл. (вч. П.Романов).
- STEM-урок у 9-Б кл. «Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук», під час якого учні дізнались про звук як механічну хвилю, про його основні фізичні та фізіологічні характеристики (вч. Н. Ярова);









Коваль К. (9-Б кл.), Анцупова А. (10 кл.), Зелінська Д. (9-Б кл.), Скотніцький А. (10 кл.),
Любунь М. (10 кл.), Палькевич М. (8-Б кл.), Прокопчук Д. (10 кл.), Владиженська А. (11 кл.), Чорнійчук В. (11 кл.), Чорнійчук І. (5-Б кл.).



З 17 по 21 січня 2022 р. проведено тиждень математичних наук:
- відеовернісаж «Цікава математика»;
- позакласний захід «Брейн-ринг» для 8-х класів;
- математична гра «Хто найрозумніший?» для учнів 5-х класів;
- дослідницькі забави «Фізичний калейдоскоп» для учнів 3-х кл.;
- квест з інформатики «Щасливий біт» для 5-11 кл.

В закладі відбувся декадник математики, в рамках якого проведено наступні заходи:












протягом якого проведено ряд заходів:
самостійного пошуку відповідей на питання: в якому місті працює до цього часу одна з перших електричних ламп,
де найчастіше на Землі спостерігаються блискавки, в якій країні при розкопках було знайдено найдавніший
акумулятор;
школи до вивчення фізики;

логічні вправи;

програмою Scratch, здійснено розвиток логічного мислення та застосовано набуті знання з інформаційних
технологій на практиці;
учнів про засоби автоматизації, удосконалювались навички роботи з колонтитулами.
Немає коментарів:
Дописати коментар