Всеукраїнський тиждень «STEM весна - 2025»
з 07.04.2025 по 11.04.2025
Тиждень STEM-освіти став справжнім святом науки, творчості та відкриттів. Всі заходи були спрямовані на розвиток ключових компетентностей учнів:



- захоплюючі виставки творчих проєктів «ТехноМайбутнє» та «STEM-проєкти» проведено вчителями В. Ковтуном і В. Арсеєнко. Учні 5-11 класів представили креативні моделі, що охоплювали різні технології у галузі науки та інженерії: фантастичні машини, роботи, моделі та прототипи розумних пристроїв і транспортних засобів, створених з картону, пластику, деревини та електроніки;



-STEM-квест "Фізика навколо нас" провів учитель фізики А. Кисляченко для здобувачів освіти 10 класу у форматі командної гри, під час якої учні розв'язували фізичні задачі, виконували експериментальні завдання, закріплювали знання з фізики через практичне застосування її законів у повсякденному житті;


-учні початкової школи представили власноруч створені моделі роботів з конструкторів LEGO, підручних матеріалів;


-здобувачі освіти 6-А класу під керівництвом учителя математики Ю. Кошелєвої створювали дидактичний посібник - математичний бокс: вирізали, рахували, складали, клеїли, розфарбовували - і в результаті кожен створив свій унікальний математичний бокс;

-вчитель географії О. Верещак з учнями 7 класів створювали моделі географічного приладу флюгера, будували літосферу, атмосферу, що сприяло поглибленню знань з географії, розвитку конструкторських навичок, здатності працювати з підручними матеріалами та розумінню практичного застосування географічних знань;

-виставку STEM - моделей «Клітина в 3D» проведено вчителем біології Р. Холявко для здобувачів освіти 6-их класів;


- розширенню знань учнів 9-Б класу з геометрії, її практичного застосування в мистецтві розвитку естетичного смаку, інтеграції знань і національної свідомості, сприяв позакласний захід «Геометричні перетворення в українській вишивці», що провів учитель математики А. Акопян.
Тиждень розвитку ключових компетентностей «Кожній дитині - світло до знань»
З 17.03.2025р. по 21.03.2025р. відбувся надзвичайно цікавий і насичений тижневик, який став важливим кроком у підготовці учнів до сучасного світу знань і вмінь. У цей період було проведено тематичні заходи, що охоплювали різні напрями компетентностей, передбачених сучасною освітньою програмою:
- вчителі початкових класів демонстрували "Наукові досліди": прості експерименти з водою, повітрям, магнітами, встановлювали причинно-наслідкові зв'язки та вчили учнів робити висновки на основі спостережень під час вправ "Юні натуралісти";
- для молодших школярів бібліотекар ліцею І. Крючкова провела «Бібліотечний урок: знайомство з дитячими книжками», що сприяв розвитку читацької компетентності, підвищенню інтересу до читання, розширенню знань про дитячу літературу;
-здобувачі освіти 9-А класу на уроці англійської мови (Н. Климчук) презентували свої проєкти на тему: "Екологічні проблеми країни, міста". Працювали над розвитком ключових компетентностей: здатності спілкуватись іноземною мовою, екологічної, інформаційно-комунікаційної, навчання впродовж життя, а також у галузі природничих наук, техніки і технологій;

- цікавий квест «Математичний детектив» учитель А. Акопян провів з учнями 8-А класу - справжніми детективами: розкрили наукову таємницю й знайшли зниклий X. Захід допоміг школярам закріпити знання з математики у цікавій ігровій формі, розвивав логічне мислення, допоміг розв'язувати проблеми, застосовувати знання на практиці;

- урок зі створення лепбуку «Визначні місця Лондона» провела вчитель англійської мови В. Антонова для дітей 6-А класу, під час якого удосконалювали навички читання, письма та говоріння англійською мовою, розвивали творчі та пізнавальні здібності;

-інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?" з фізики (А. Кисляченко) відбулася для дев'ятикласників, сприяла розвитку пізнавального інтересу до фізики, вмінню застосовувати знання на практиці, знаходити розв'язання фізичних проблем та орієнтуватись у закономірностях світу;

-для здобувачів освіти 11 класу вчитель інформатики В. Ковтун провів урок-марафон "Кодування для всіх". Учні познайомились із практичним застосуванням мови Python, а десятикласники успішно реалізували проєкт "Школа майбутнього", створивши веб-сайт, який став результатом колективної праці та наочним прикладом того, як сучасні інструменти можуть бути використані для покращення освіти;

-захист проєктів "Улюблений актор/актриса" на уроці англійської мови (А. Гарник), дозволив учням 7-Б класу проаналізувати та продемонструвати власні погляди на кінематограф, удосконалити навички публічного виступу та роботи з мультимедійними матеріалами;
- діти 7-А класу (Т. Довженко) поглиблювали знання з української мови, формували компетентність володіння державною мовою, вміння застосовувати знання на практиці під час квізу з української мови;

-виставка "Науковий вернісаж: Біо, Гео, Хімія" - сприяла поглибленню міждисциплінарних знань у галузях біології, географії та хімії, розвивала дослідницькі навички учнів, стимулювала допитливість та критичне мислення;
-захоплюючо пройшла інтерактивна вікторина "Відкривай Україну", під час якої здобувачі освіти 5-11 класів розширили знання про Україну, її історію, культуру, географію, розвивали пізнавальний інтерес, логічне мислення та вміння працювати з інформацією, прихованою у QR кодах;
-позитивну атмосферу серед молодших школярів створили ранкові кола "Клубок дружби", "Компліменти", що допомогло у розвитку навичок спілкування, емпатії, вмінню висловлювати позитивні емоції та підтримувати один одного;

-рухлива перерва, яку провели вчителі фізичної культури Ю. Федорцова та Л. Штраус, дозволила дітям 1-4 класів переключити увагу, покращити емоційний стан;

-виставка STEM-проєктів "Шукаючи свою троянду: Планетарний вернісаж" за твором А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц", яку організувала вчитель зарубіжної літератури О. Крижак, дозволила дев'ятикласникам застосувати знання з літератури та науки, сприяла розвитку творчих здібностей, міжпредметних зв'язків, формуванню вміння показати результати роботи у творчій формі.
Колектив вокального ансамблю ліцею продемонстрував творчий потенціал, вміння презентувати свої здібності під час міського фестивалю «Мистецька імпреза» (К. Сербін).

Тиждень математики, фізики «Подорож країною МІФ»
- виставку плакатів на тему «Геометрія навколо нас». Діти у своїх роботах продемонстрували, які геометричні форми й фігури зустрічаються в природі, архітектурі, техніці та повсякденному житті. (вч. Ю.Кошелєва);


- відкритий урок на тему "Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу" для 7 класу. Учні наводили приклади застосування знань про імпульс тіла, прояви і наслідки фундаментальних взаємодій, а також універсальний характер законів збереження в природі, активно взаємодіючи з вчителем та відповідаючи на запитання. (вч. А. Кисляченко);


- інтелектуальну гру «Математичний квіз» для 7 класів. Учасники проявили зацікавленість та активно брали участь у виконанні завдань. Найкраще виконували завдання на логіку, трохи складніше було з практичними задачами. Квіз допоміг закріпити вивчений матеріал та підвищити мотивацію учнів до вивчення математики. (вч. Ю.Кошелєва)


- відкритий урок на тему: «Квадратна нерівність. Методи розв'язування» для 9 класу. Здобувачі освіти повторили основні поняття про нерівності та методи їх розв'язання, а також вивчили новий матеріал. Демонстрація прикладів та інтерактивні завдання сприяли кращому засвоєнню теми. Учні виконували практичні вправи біля дошки та у зошитах, а правильність розв'язків перевіряли за допомогою комп'ютерної програми побудови графіків. Урок завершився рефлексією, під час якої діти поділилися своїми враженнями, озвучили нові знання та обговорили складні моменти теми. (вч. А.Акопян);

- учні 1-4 класів підготували колажі та лепбуки на тему «Цікавий світ математики», добрали цікаві завдання, ілюстрації з використанням математичних знань.


Проведення акції до Дня години коду під час тижня комп'ютерної освіти «Тижня кібервіджів»


- учні 8-11-х класів вирішували більш складні завдання, пишучи програми мовою Python, знайомилися з базовими конструкціями програмування, такими як цикли, умовні оператори та функції. Їм вдалося створити прості алгоритми, розв'язували цікаві задачі, наприклад, автоматичний підрахунок чисел чи виведення геометричних фігур.



Місяць Кібербезпеки
З 07.10.2024р. по 31.10.2024р. в закладі відбувся місяць Кібербезпеки, в рамках якого проведено:
- для учнів 9 класів - вікторину Kahoot! на тему "Безпечні паролі". Учні активно змагалися, відповідаючи на запитання про те, як створювати надійні паролі, уникати поширених помилок та захищати свої акаунти від злому.
Захід допоміг учням у цікавий спосіб засвоїти важливі правила кібербезпеки та перевірити свої знання. Вікторина викликала жвавий інтерес і стимулювала обговорення того, як кожен може зробити свій цифровий простір безпечнішим. Вітаємо переможців, які показали відмінні знання з кібербезпеки! Також дякуємо всім учасникам за активну участь і цікаві дискусії.

- учні 8 класів на уроках інформатики працювали над створенням інформаційних листівок з основними правилами безпечної поведінки в соціальних мережах.
Учні досліджували такі важливі теми, як захист особистих даних, створення надійних паролів, обмеження доступу до профілів і відповідальна комунікація онлайн.
Цей проєкт допоміг учням усвідомити важливість кібербезпеки та відповідальності за власну поведінку в Інтернеті.

- квест "Загадка безпеки: Розгадай пароль" на сайті національної освітньої платформи "Всеосвіта". У квесті брали участь учні 9-А та 9-Б класу під час уроків інформатики.
Вебквест складається з 20 підказок, що об'єднують не тільки перевірку теоретичних знань з основних понять, таких як фішинг, соціальна інженерія, а й опрацьовують весь алгоритм створення надійного паролю. Учасники квесту перевірили інформацію про сайт, перевірили фото-фейки, ознайомились з методикою створення фразового паролю та технікою візуальної та акустичної асоціації на прикладах.
Даний вебквест розширив цифрову грамотність в області персональної кібергігієни.Усі учасники отримали сертифікати про проходження квесту.


- учні 5-х класів переглянули анімаційний фільм, який у доступній та цікавій формі розповідав про основні правила безпечного користування Інтернетом. Після перегляду відбулося жваве обговорення, під час якого учні ділилися своїми враженнями, задавали питання та пропонували власні приклади ситуацій, пов'язаних з безпекою в мережі, обговорювали, як правильно спілкуватися з незнайомцями в Інтернеті, чому не можна ділитися особистою інформацією та як захистити свої акаунти в соціальних мережах.

- здобувачі освіти продемонстрували свої творчі здібності, створюючи яскраві та інформативні плакати та малюнки на тему кібербезпеки. Вони малювали персонажів, які символізували різні онлайн-загрози (наприклад, віруси, хакери), а також розробляли правила безпечного користування Інтернетом у вигляді коміксів або інфографіки.


Відбувся воркшоп для учнів 10-го кл. «Як захистити себе від онлайн-загроз», під час якого діти отримали практичні знання про те, як створювати надійні паролі, розпізнавати фішингові атаки та захищати свої особисті дані. Створення власного блогу допомогло закріпити отримані знання.

Здобувачі освіти брали участь у захопливому кіберквесті «Мисливці за хакерами», під час якого вирішували різноманітні завдання, пов'язані з кібербезпекою, розшифровували коди, шукали приховані повідомлення, аналізували дані та приймали рішення в складних ситуаціях. Кіберквест допоміг учням розвинути критичне мислення, логіку та вміння працювати в команді.
Випускники змагалися у вікторині «Кібербезпека», відповідаючи на запитання про різні аспекти кібербезпеки. Це була весела та інтерактивна форма перевірки знань, яка дозволила учням закріпити матеріал, вивчений на уроках.

В рамках місячника кібербезпеки учнями 6-7 класів переглянуто відеоролик «Безпека та захист даних в Інтернеті. Поняття про захищені паролі». Таким чином діти підвищили рівень цифрової обізнаності, а також зрозуміли, що варто бути обережним щодо того, з ким спілкуються, і яку інформацію публікують, як зробити свій пароль безпечним.


Проведено вікторину «Дотримання правил безпечного користування онлайн-мережею, сучасними інформаційно-комунікаційними системами». Діти підсумували ключові аспекти відповідальної поведінки в Інтернеті, необхідність збереження особистої інформації, важливість інсталяції та регулярного оновлення програмного забезпечення, розуміння методів шахрайства, таких як фітингові листи та як їх уникнути.

Учнями виготовлено слайд-плакати, памʼятки «Безпечний інтернет». Плакати містили чітку і доступну інформацію, яка привертає увагу і є зрозумілою навіть для тих, хто не має глибоких знань про безпеку в Інтернеті.

Шкільний дайджест "Мережева етика"
До Дня безпечного Інтернету вчителями інформатики проведено шкільний дайджест "Мережева етика", в якому активно брали участь учні 5-А, 6-А, 6-Б, 7-А, 8-А, 9-А, 11 кл.


Тиждень математики, фізики, інформатики «Інтелектуальна мафія»
- інтелектуальну гру «Інфобатл» для 6 кл, що сприяла розвитку навичок учнів у сфері інформатики. Діти не лише поглибили свої знання, але й вдосконалювали навички роботи в команді, аналізу та швидкого прийняття рішень, що є важливими у навчанні та подальшому житті;

- математичний квіз серед учнів 5-х кл, мета якого - повторення й закріплення вивченого матеріалу в нестандартній формі. Діти активно брали участь у кожному раунді, вчилися працювати в команді та поважати думку один одного;

- веб-квест «У світі інформатики» для учнів 10-х кл. Кожне завдання вимагало від учасників використання різних онлайн-ресурсів, таких як хмарні сервіси, пошукові системи та веб-сайти зі спеціалізованою інформацією. Учні продемонстрували інтерес та активність, висловили задоволення від нових можливостей Інтернет-технологій, які вони вивчили під час гри;

- інтелектуальну гру «Фізико-математичний брейн-ринг» для 9-х кл проведено з метою активізації пізнавального інтересу до фізики та математики, розвитку логічного та аналітичного мислення. Діти брали активну участь у кожному з 6 турів: відгадували математичні ребуси, зображували людей за допомогою геометричних фігур, розгадували задачі фізичного змісту та виконали багато інших цікавих завдань.
З 11 по 17 грудня 2023 р. в закладі пройшов тиждень Комп'ютерної освіти. В рамках тижневика проведено:
- вікторину "Цифровий світ: відповідальне користування технологіями" для 6 кл. (вч. В.Ковтун);

- вікторину "Цифровий світ: відповідальне користування технологіями" для 6 кл., що розширила знання учасників освітнього процесу про важливі аспекти цифрового світу (вч. Ю.Кошелєва);

- інтелектуальну гру "Знавці інформатики" для 9 кл. (вч. П.Романов).

- STEM-урок у 9-Б кл. «Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук», під час якого учні дізнались про звук як механічну хвилю, про його основні фізичні та фізіологічні характеристики (вч. Н. Ярова);









Коваль К. (9-Б кл.), Анцупова А. (10 кл.), Зелінська Д. (9-Б кл.), Скотніцький А. (10 кл.),
Любунь М. (10 кл.), Палькевич М. (8-Б кл.), Прокопчук Д. (10 кл.), Владиженська А. (11 кл.), Чорнійчук В. (11 кл.), Чорнійчук І. (5-Б кл.).


З 17 по 21 січня 2022 р. проведено тиждень математичних наук:
- відеовернісаж «Цікава математика»;

- позакласний захід «Брейн-ринг» для 8-х класів;
- математична гра «Хто найрозумніший?» для учнів 5-х класів;

- дослідницькі забави «Фізичний калейдоскоп» для учнів 3-х кл.;

- квест з інформатики «Щасливий біт» для 5-11 кл.

В закладі відбувся декадник математики, в рамках якого проведено наступні заходи:











протягом якого проведено ряд заходів:
самостійного пошуку відповідей на питання: в якому місті працює до цього часу одна з перших електричних ламп,
де найчастіше на Землі спостерігаються блискавки, в якій країні при розкопках було знайдено найдавніший
акумулятор;
школи до вивчення фізики;
логічні вправи;
програмою Scratch, здійснено розвиток логічного мислення та застосовано набуті знання з інформаційних
технологій на практиці;
учнів про засоби автоматизації, удосконалювались навички роботи з колонтитулами.
Немає коментарів:
Дописати коментар